Sunday, August 19, 2007

شكوكو


8 comments:

مواطن زهقان said...

بجد انت فنان
والله
ومش عارف اقول ايه
انا شايف شكوكو قدامى
فعلا انت فنان
وياريت تشرفنى فى مدونتى
وياريت تضيف ميلى
elmogahed_a2010@hotmail.com


elmogahed_a2010@yahoo.com

عبد الرحمن أبو بكر said...

الي مواطن زهقان من اخوه المواطن
برضة بس زهقان نص ونص
طبعا بالنسبة لتعليقك
انا مقدرش اقول غير اني والله رجعتلي
ثقتي بنفسي تاني والله بجد مش نفاق
ودعوتك ليا دي شرف كبير اعتز بية جدا
وعلي فكرة انا ضفتك في الأيميل عندي

yas said...

تحفه رسوماتك كلها جميله جدا بجد
وياريت نشوف المزيد منها

عبد الرحمن أبو بكر said...

اشكرك يا ياسمين علي تعليقك دة ونفسي
اشوفلك مواضيع في البلوجر بتاعك
انا حاسس انك حابة تكتبي بس في حاجة منعاكي ولا دة تقل ولا اية بالظبط

dr.Roufy said...

اول مرة ازور مدونتك
بس بجد فناااااان
ربنا يوفقك
:)

عبد الرحمن أبو بكر said...

شكرا يا دكتور روفي رلزيارتك
ومدونتك فوق الفظيع

زوزو said...

يا سلام على شكوكو بموت فيه
وخاصة لما يكون بريشة عبد الرحمن


زوزو

عبد الرحمن أبو بكر said...

خلي بالك من زوزو

لا انا مش بغني دا قلبي هو اللي بيقول كدة

بجد يا زوزو
عسولة موت موت موت