Saturday, March 15, 2008

مي سليم


9 comments:

أشرف حمدي said...

ههههههههه
تمام يا فنان :) دي في الجون
عجبني الجسم جدا كمان ، إلى الأمام دائما

عبد الرحمن أبو بكر said...

تسلملي يا ابو عمر يا جميل

وحشتني بورتريهاتك .... مش هاترسمني بقي

أشرف حمدي said...

من عنيا
بس انا حقولك بصراحة ، وقدام كل الناس
انت أحسن مني في البورتريه وأنا بشهدلك بكده
حرسمك بس ما تتريقش عليا :) اتفقنا ؟

عبد الرحمن أبو بكر said...

عيب عليك يا مان

انت عارف ان عمري ما تريقت علي شغل حد

واساسا دي خلقة ما تترسمش هههههههه

مستني اشوف الرسمة علي احر من الجمر

Yasser Hussein said...

فينك يا بيبو
مش موجود خالص ع الماسنجر
ولا باشوفك في كارتونيا

أنت ما شاء الله في تقدم مستمر
في انتظار جديدك دوما

خالص تحياتي

yas said...

ازيك ياعبد الرحمن
حلوة طبعا كالعادة بس انت ليه ملبسها فستان عريان مالبت محترمة شوية وانا بحبها

عبد الرحمن أبو بكر said...

الفنان ياسر حسين


أزيك يا فنان وحشني كتير معلش ما تزعلش مني اني بقالي كتير ما تكلمناش مع بعض .......المشكلة اني الفنرة اللي فاتت كنت في مود أكتئاب جااااامد وعشان كدة ما كنتش بكلم حد

عبد الرحمن أبو بكر said...

ياسمين

ازيك اية اخبارك

ميرسي ليكي علي تعليقاتك دي اللي دايما بتكسفيني بيها وبتحسسني قد اية ببقي مقصر معاكي في التعليقات علي المواضيع اللي بتكتبها

ما تزعليش

اما بالنسبة لمي فا هما في الجرنان اللي طالبوها بالمنظر دة مش انا اللي فكرت البسها كدة

مدحت محمد said...

ههههههههههههههههههههههههههههه

انت فنان بجد