Sunday, January 13, 2008

شوية اسكتشات




















4 comments:

فنان مسلم said...

:) جميل يا باشا
النسب محتاجة تتظبط عندك شوية بس

تحياتي

Yasser Hussein said...

خطوط جميلة .. أتمنى توظيفها في موضوعات أفضل
:)

خالص تحياتي الفنية

حسام مراد said...

ازيك يا فنان
عامل ايه
جميله اوى الصور وانت عارف رائى من زماااااان فى صورك بس مش ده اللى خلينى اعلق
حاجه فى الصور
البنت اللى لابسه بلوزه خضره
هو ينفع بنت تكون لابسه طرحه يعنى ملتزمه تلبس البلوزه
half stomach
فوق الصره
مش عارف ممن عندكم فى السرم عادى زى ما بتعملوا الراس اكبر بكتير مقارنه بالحجم

انا مش عارف ممكن تفهمنى
تقبل ارق تحياتى وسلاماتى

عبد الرحمن أبو بكر said...

فنان مسلم

سعيد جدا بزيارتك للمدونة .... وانا معاك ان فعلا النسب عايزة ظبط زوايا هههههههههههههههههههه

معلش اصلي كنت متسرع وانا برسمها


الفنان ياسر حسين

الرسالة وصلت يا فنان

الف شكر


حسام مراد

اية اخبارك والله وانا كمان البنت اللي لابسة اخضر عجباني ...بس هي مجرد اسكتشات جنان كدة

هتعمل اية اذا كان اللي راسمها مجنون

وانا فاهم قصدك اية يا نمس
ههههههههههههههههههههههههههههههه